loading...
پسر سایه ها
مردانی بازدید : 13 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (2)

 ازخدا خواستم تا دردهايم را التيام بخشد.خداوند فرمود:مخلوق خوب من!هردردي رادرمانست واين تو هستي كه بايد درمان درد هايت را بجويي.ازخدا خواستم تا جسم فرزندناتوانم را توانايي بخشد.فرمودآفريده من!آنچه بايدتكامل يابدروح اوست،جسمش تنها قالب كذار است.ازخدا خواستم صبر به من عنايت كند.فرمودبنده قدرتمند من!صبر حاصل سختي است.عطا شدني نيست .بلكه اموختني است.از خدا خواستم تا مرا شعف وشادي بخشد. فرمودنازنينم!من به تو موهبت بسياربخشيدم،شاد بودن باخود توست.ازخدا خواستم تارنجم را كاستي دهد.فرمود.مخلوق من!بهاي رنج تو دوري از دنيا ونزديكي به من است.ازخدا خواستم تاروحم را شكوفا بسازد فرمود.پرورش روح تو با تو،آرامش آن با من.ازخدا خواستم تااز لذايذ دنيا سرشارم بسازد.فرمود.من به توزندكي بخشيدم،بهره مندي ازآن باتو.ازخداخواستم تا راه عشق ورزيدن را به من بياموزد.فرمود.اشرف مخلوقات من،بالاخره دريافتي از من چه بخواهي به خاطر داشته باش كه در مسير عشق ورزيدن به من،به مقصددوست داشتن ديكران خواهي رسيد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زيمابي در تاریخ 1393/06/18 و 19:24 دقیقه ارسال شده است

جذاب ترين فروشگاه اينترنتي

زيمابي - سايت انتخاب و خريد جديدترين کالاهاي ديجيتالي به همراه ارائه محتواي تخصصي بصورت ويدئويي و مرجع نقد و بررسي کامل کالا جهت خدمت رساني به مشتريان اينترنتي

صفحه نخست : www.ZIMABI.com
شبکه ويدئوها : www.zimabi.com/videos
تبادل نظر کاربران : www.zimabi.com/blog
دانلود هاي رايگان : www.zimabi.com/download
خبرگزاري برندها و تکنولوژي : www.zimabi.com/news
________________


کد امنیتی رفرش
درباره ما
ضمن عرض خوش آمد گویی به شما بزرگواران. نظر یادتون نره

کد لوگو حمایت از تیم تراکتور

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • '
    s">
    .menutitle{padding:5px 3px 5px 3px;border: 1px #000000 solid;font:9pt tahoma;border-bottom:0px;text-align:right;margin-top:10px;-moz-border-radius:5px;-moz-border-radius-bottomright:0px;-moz-border-radius-bottomleft:0px;}
    .menubody{padding:5px 3px 5px 3px;border: 1px #000000 solid;font:9pt tahoma;text-align:right;margin-bottom:10px;-moz-border-radius:5px;-moz-border-radius-topright:0px;-moz-border-radius-topleft:0px;}
    </style>
    <div dir="rtl" class="menutitle">[Menu_Title]</div>
    <div dir="rtl" class="menubody">[Menu_Code]</div>
    </RB:Block_Left_Loop>
    </RB:Block_Left>

    آمار سایت
  • کل مطالب : 202
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 264
  • بازدید سال : 942
  • بازدید کلی : 10,376
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ جدید

    اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

    خدمات وبلاگ نویسان جوان

    كد تصوير تصادفی

    كد موسيقي براي وبلاگ